Os órganos de goberno e administración da Academia Galega de Seguridade Pública son:
- O consello reitor.
- O/A director/a xeral.
Consello reitor:
Composición do consello reitor
O Consello reitor da Academia Galega de Seguridade Pública está formado por un presidente, un vicepresidente, oito vogais e un secretario.
- Presidente: a persoa titular da consellería competente en materia de interior e xustiza.
- Vicepresidente: o/a director/a xeral da Academia Galega de Seguridade Pública.
- Vocais:
- Dúas persoas titulares de subdireccións da dirección xeral competente en materia de emerxencias e interior.
- Un representante da consellería competente en materia de facenda.
- A persoa titular da Dirección da Escola Galega de Administración Pública.
- Un representante do departamento competente en materia de menores.
- Tres vocais designados pola Presidencia do Consello reitor entre persoas expertas e de prestixio en materia de seguridade pública.
- Un representante dos concellos de Galicia, designado pola Federación Galega de Municipios e Provincias.
A condición de vocal representante dos concellos estará vinculada á representatividade posuída e se perderá ao desaparecer esta.
- A titularidade da Secretaría do Consello reitor corresponde á persoa que este designe e nomee, de conformidade co artigo 64.3.e) da Lei 16/2010, de 17 de decembro, de organización e funcionamiento da Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia.
Funcións do Consello reitor
- O Consello reitor da Academia Galega de Seguridade Pública é o órgano colexiado de control, planificación e supervisión xeral da actividade do centro.
- O Consello reitor debe coñecer e aprobar:
- As directrices xerais de actuación do organismo.
- O plan anual de actividades.
- A memoria das actividades do exercicio anterior.
- O regulamento de réxime interior.
- Os programas mínimos para o ingreso, a formación e a promoción interna ás distintas escalas dos corpos da policía de Galicia e das policías locais.
- O anteproxecto do orzamento anual da academia e as súas contas.
- O consello reitor debe coñecer e emitir informe sobre:
- Aquelas normas relativas ás disposicións e actos que afecten as funcións que a academia ten encomendadas na presente lei.
- Os asuntos que o presidente do consello reitor ou o director xeral da Academia Galega de Seguridade Pública sometan á súa consideración.
- O consello reitor debe ser informado de:
- A estrutura orgánica e o persoal da academia.
- Os convenios de colaboración e cooperación subscritos polo seu presidente.
- Os baremos reguladores das remuneracións das actividades docentes no caso do persoal colaborador a que se refire o artigo 15.2.º.
Funcionamento
- O funcionamento do consello reitor axustarase ao disposto na Lei de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común, título II, capítulo II, sobre órganos colexiados.
- O consello reitor reunirase como mínimo unha vez cada ano, e en calquera caso sempre que sexa convocado polo presidente ou sexa solicitado por unha terceira parte dos seus membros.
- O presidente do consello reitor ou o director xeral da Academia Galega de Seguridade Pública poderán convocar a técnicos ou especialistas ás reunións para asesoramento.
Dirección xeral
A Dirección Xeral da Academia Galega de Seguridade Pública será exercida, por razón de cargo, pola persona titular da dirección xeral con competencias en materia de emerxencias e interior.
Secretaría Xeral:
Baixo a dependencia do director xeral da Academia haberá un secretario xeral.
Funcións da Dirección Xeral:
Corresponde ao director/a xeral da Academia Galega de Seguridade Pública:
- Ostentar a representación ordinaria do organismo.
- Executar os acordos do consello reitor.
- Elaborar o anteproxecto de orzamento anual, que será posto en coñecemento do consello reitor.
- Propoñer ao consello reitor o plan anual de actividades.
- Elaborar o regulamento de réxime interior.
- Dirixir a xestión orzamentaria, autorizar e dispoñer os gastos e ordenar os pagos.
- Dirixir os servizos administrativos e exercer a xefatura de persoal da Academia Galega de Seguridade Pública de Galicia.
- Preparar a memoria de actividades para sometela ao consello reitor.
- Expedir diplomas e certificados.
- Homologar, cando cumpra, os títulos correspondentes aos cursos de formación impartidos por outras academias, escolas ou centros.
- As funcións que poida delegarlle o consello reitor ou o presidente do mesmo e aqueloutras competencias que, correspondendo á Academia Galega de Seguridade Pública, non se atopen atribuídas legal ou regulamentariamente a outro órgano desta.